skip to main
|
skip to sidebar
SISÈ MESTRE ANDREU
Curs 2009-2010
divendres, 19 de febrer del 2010
TALLER DE MALABARS
Tambè vam elabora boles malabars,per fer-les vam utilitzar 3 globu i una bosseta d'aarrós.Vam fer el treball en parelles,un havia d'ajudar a l'altre a posar l'arròs dintre dels globus.Finalment,vam intentar fer malabars.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Seguidors
Arxiu del blog
▼
2010
(2)
►
de maig
(1)
▼
de febrer
(1)
TALLER DE MALABARS
Dades personals
Alumnes de 6è del Ceip Mestre Andreu
Visualitza el meu perfil complet
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada