diumenge, 2 de maig del 2010
divendres, 19 de febrer del 2010
TALLER DE MALABARS
Tambè vam elabora boles malabars,per fer-les vam utilitzar 3 globu i una bosseta d'aarrós.Vam fer el treball en parelles,un havia d'ajudar a l'altre a posar l'arròs dintre dels globus.Finalment,vam intentar fer malabars.
Etiquetes de comentaris:
Semana cultural
Subscriure's a:
Missatges (Atom)